Teknik Servis Ürün Gönderimi


Garanti dahilinde ürünlerin servise gönderilmesi aşamasında aşağıdaki konulara dikkat ediniz. 

Ürünün Garanti Belgesi & Fatura sureti ürün ile birlikte gönderilmelidir.   

Ürünün gönderimi kargo ile gerçekleştirilecek ise ürün kargo'da zarar görmeyecek şekilde paketlenmelidir. 

Ürün farklı bir ara satıcı vasıtası ile alımı gerçekleştirilmiş ise ürünü aldığınız satıcı üzerinden servise gönderim gerçekleştirilmelidir. 

Anlaşmalı Kargo Firması :  Aras Kargo   

Farklı kargo şirketleri ile gerçekleşecek kargo gönderilerinde ürünün ulaşması yada takibi müşteri sorumluluğundadır. 

Servis'e ürün gönderimi gerçekleştirirken 

Ürünün Arızası / Şikayeti muhakkak belirtilmelidir. şikayet belirtilmeyen ürünler için rutin kontrol yapılmaktadır. 

Fatura ve Garanti belgesi ibraz edilmeden gönderilen ürünler için ücretsiz onarım , değişim hakkı kullanılamaz. 

Bireysel alıcı dışındaki servis gönderilerinde Sevk İrsaliyesi ile gönderilmesi gerekmektedir. 

Garanti belgesi ,Fatura Tarihi ,Garanti başlangıç tarihi , Satıcı kaşesi onaylı olmayan ürünler için mutlak suret ile fatura ibrazı zorunludur .


Ürünü sevk ederken aşağıdaki detayları lütfen dikkatlice uygulayınız : 

 bir den fazla ürün gönderiyorsanız , lütfen tüm ürünler için şikayetinizi , sorunun oluşma şeklini detaylı bir biçimde belirtiniz. 

Ürünün orjinal kutusu mevcut ise orjinal kutusu ile gönderimini gerçekleştiriniz. 

Ürünü gönderimini gerçekleşmeden önce eğer ürün enerji alıyor ve çalışıyor ise kargo ve diğer gecikmeleri yaşamamak için  aşağıdaki bilgiler ile teknik servis'e mail göndermeniz arkadaşların uzaktan yazılımsal onarım gerçekleştirmesini sağlayabilir .

Servis Eposta : [email protected] 

Seri Numarası : 

Marka :

Modeli : 

Şikayeti : 

Fatura Numarası : 


Üye girişi gerçekleştirdikten sonra arayüz içerisinde teknik servis talep formu oluşturulması durumunda Aras kargo ile ücretsiz olarak gönderim gerçekleştirebileceğiniz kampanya numarası sizler ile paylaşılacaktır. 



About

Sorun Bildir Teklif Al