UBNT Ubiquiti EdgeSwitch ES-8-150W 8 Port Gigabit - 2 SFP Yönetilebilir POE+
-
1.306,18 TL
1.102,44 TL
- Vergiler Hariç: 934,27 TL
-
317,42 USD
267,91 USD
- Vergiler Hariç : 227,04 USD
- Marka: Ubiquiti
- Ürün Kodu: ES-8-150W
- Özel Kod : U759
-
Ubiquiti Edge Switch Gigabit POE - Fiber Destekli Yönetilebilir Switch
Ubiquiti kalitesini ve ince cizgilerini buluşturduğu poe Switch pazarında yeni bir ürün ile compact projeler için vazgeçilmez bir seçenek halinde sunuyor .
• (8) Gigabit RJ45 Ports
• (2) SFP Ports
• (1) Serial Console Port
• Non-Blocking Throughput: 10 Gbps
• Switching Capacity: 20 Gbps
• Forwarding Rate: 14.88 Mpps
• Maximum Power Consumption: 150W
• Supports POE+ IEEE 802.3at/af and 24V Passive PoE
• Duvara Montaj Yapılabilir Aparatları içindedir.
• Masaüstü Kullanımına uygundur
• DC besleme imkanı ile yedekleme ve çalıştırma için kullanılabilir.
VLAN ve L2/3 desteği
Yönetilebilir Web Arayüzü ve CLI ile üstün özellikleri hızlıca sisteminize entegre edebilirsiniz.
Ürün Özellikleri
Detaylar | |
---|---|
Boyutları | 197 x 87.5 x 27.3 mm |
Ağırlık | 250 g |
Güç girişi | 24VDC, 2.5A Power Adapter (Included) |
Maks. Güç tüketimi | 60 W |
PoE Çıkış Gerilimi Aralığı | 22-24VDC |
Maks. Veri Bağlantı Noktasına Göre PoE Watt | 11.5 W |
ESD Derecelendirmesi | 24 kV Air / 24 kV Contact |
Yetki Belgesi Yöntemi | Pasif |
Buton | Reset |
USB Portları | 2.0 Type A (Reserved for Future Use) |
İşlemci | MIPS 24K, 400 MHz |
Sistem belleği | 64 MB |
Kod Depolama | 8 MB |
Sertifikalar | CE, FCC, IC |
Duvara Montaj | Evet |
Çalışma sıcaklığı | -25 to 55°C (-13 to 131° F) |
Çalışma Nemi | 90% Non-Condensing |
Port başına yapılandırılabilir PoE | |
Yönetim Portu | N/A |
Veri Bağlantı Noktaları | Off/24V |
Port Başına LED'ler | |
Yönetim Portları | Power /Link/Activity |
Veri Portları | PoE, Speed/Link/Activity |
Ağ Arayüzleri | |
Yönetim Porları | (1) 10/100 Ethernet Portları |
Veri Portları | (5) 10/100/1000 Ethernet Portları |
Teknik Döküman : http://www.ubnt.com/downloads/datasheets/toughswitch/TOUGHSwitch_PoE_DS.pdf
Kullanım Klavuzu : http://www.ubnt.com/downloads/guides/toughswitch/TOUGHSwitch_UG.pdf
Hızlı Kurulum Klavuzu : http://www.ubnt.com/downloads/guides/toughswitch/TOUGHSwitch_PoE_CARRIER_QSG.pdf
Güncel Frimware : http://www.ubnt.com/download/?group=toughswitch
Telefonla Ürün / Yazılım desteği kapsamı
- Kablosuz ürünler ile ilgili uzaktan destek hizmeti 2 adet cihaza kadar ücretsiz olarak sağlanmaktadır.
- 2 adetten daha fazla sayıda ürün için satış temsilcilerimiz ile görüşerek projeye özel fiyat talep edebilirsiniz.
- Kampanya Fiyatı yada Bayi , Proje Özel fiyatı olan ürünler için ücretsiz uzaktan destek kapsamına dahil değildir.
- Teknik destek temsilcilerimizle 10dk geçecek işlemler için öncesinde randevu alınız .
- Randevularınızı : [email protected] adresine mail olarak gönderebilir yada telefon ile yine temsilcilerimiz ile görüşerek yardım alabilirsiniz.
- Teknik Destek Saatleri :
- Hafta içi : 09:30 -- 16:30
- Hafta Sonu : 09:30 -- 14:30 arasındadır.
- Konfigurasyon genel ücretlendirilmesi : (Router Konfigurasyonu fiyatları ayrıdır )
- Telefon ile destek 30dk 'ya kadar 10$ + KDV
- Uzak Bağlantı ile destek 30dk 'ya kadar 25$ + KDV
- Router Yapılandırması :
- - Load Balance , Hotspot , Loglama , Temel Firewall yapılandırması ve 6 aylık yapılandırma garantisi / 1 Adet Router için : 100$ + KDV
- - DSL/WAN/LOCAL Kablolu/Kablosuz Network yapılandırması ve standart Firewall yapılandırması ( 1 LAN / 1 Wan Konfigurasyonu ) (1 seferlik ) / 1 Adet Router için : 50$ + KDV
- - VPN Yapılandırma hizmeti 2 Adet Router için : 150$ + KDV ( 3 veya daha fazla Router için yapılandırma taleplerinde satış temsilciniz ile görüşünüz. )
- - Loglama Yapılandırması 1 Adet Router için :80$ + KDV
- - Geniş Network Konfigurasyonu ,Çoklu bağlantı , VPLS / MPLS , OSPF , BGP yapılandırması için taleplerinde satış temsilciniz ile görüşünüz.
- Fiyatlara Router / Wifi Cihazları dahil değildir.
Elektronik Ürün onarım destek için ön bilgi
- Ürünlerin montaj şemalarına bakarak montajını gerçekleştiriniz.
- Ürünleri teknik servis'e gönderirken yaşadığınız sorunu , problemi mutlaka yazınız , arıza belirtilmemiş ürünler kısa test sonrasında problem görülmemesi halinde iade gönderilir.
- Arıza bildirim formu üzerinde fatura numarası , ürün servis sonrası iade yapılacak adres ve iletişim bilgileri yer alması gerekmektedir.
Ürün iade & değişim için ön bilgi
Tüm iade , cayma talepleri için mesafeli satış sözleşmesi maddeleri öncelik taşımaktadır. Mesafeli Satış Sözleşmesi , Cayma Hakkı Detayları sayfasından ulaşabilirsiniz.Hizmet iadesi gerçekleşebilmesi için hizmetin hiçbir şekilde başlatılmamış olması gerekmektedir, Teknik destek,Kargo ,Teknik servis,Uzaktan yapılandırma, Yerinde Kurulum vb. işlemlerde hizmet ifası başlatılmış olması durumunda hizmet iptali/iadesi gerçekleştirilemez. Hizmet ürün ile birlikte alınıyor olması Cayma hakkını hizmet üzerinde kullanma hakkı oluşturmaz .
Ürün iade olarak kabul edilebilmesi için ürünün tekrar satışa uygun şekilde kutu içerisindeki tüm ekipmanları eksiksiz , deforme olmamış , ürün kutusu yada üzerinde herhangi bir şekilde işaretleme ,etiket,boya,yazı , ezilme , deforme olmaması gerekmektedir.
Ürünü iade göndereceğiniz cihaz ile cihaz kutusu üzerindeki seri numaraları birbirinden farklı olması durumunda , yada bu alanlarda tahribat yapılması durumunda iade kabul edilmez.
İade yada değişim için göndereceğiniz tüm ürünler önce servis muayenesinden geçmekte ve kabulü durumunda iade faturanız işleme alınır. aksi durumda iade kabul gerçekleşmez.
İade ,Değişim , Servis işlemlerinde lojistik bedeli alıcı sorumluluğundadır. alıcı ürün ile ilgili dilerse anlaşmalı kargo firmalarımızı kullanarak indirimli gönderim gerçekleştirebilir.
İade için fatura tarihi itibari ile 15 gün iade hakkınız yukarıdaki şartlar doğrultusunda geçerlidir..
Teknik destek ve onarım hizmeti yanlızca İNTERNETTEN Teknoloji San.Tic.Ltd.Şti. firmasından yada firma bayi/kanal satış noktalarından alınmış olan ürünler için geçerlidir.
Ürün iade & değişim için ön bilgi
Tüm iade , cayma talepleri için mesafeli satış sözleşmesi maddeleri öncelik taşımaktadır. Mesafeli Satış Sözleşmesi , Cayma Hakkı Detayları sayfasından ulaşabilirsiniz.Hizmet iadesi gerçekleşebilmesi için hizmetin hiçbir şekilde başlatılmamış olması gerekmektedir, Teknik destek,Kargo ,Teknik servis,Uzaktan yapılandırma, Yerinde Kurulum vb. işlemlerde hizmet ifası başlatılmış olması durumunda hizmet iptali/iadesi gerçekleştirilemez. Hizmet ürün ile birlikte alınıyor olması Cayma hakkını hizmet üzerinde kullanma hakkı oluşturmaz .
Ürün iade olarak kabul edilebilmesi için ürünün tekrar satışa uygun şekilde kutu içerisindeki tüm ekipmanları eksiksiz , deforme olmamış , ürün kutusu yada üzerinde herhangi bir şekilde işaretleme ,etiket,boya,yazı , ezilme , deforme olmaması gerekmektedir.
Ürünü iade göndereceğiniz cihaz ile cihaz kutusu üzerindeki seri numaraları birbirinden farklı olması durumunda , yada bu alanlarda tahribat yapılması durumunda iade kabul edilmez.
İade yada değişim için göndereceğiniz tüm ürünler önce servis muayenesinden geçmekte ve kabulü durumunda iade faturanız işleme alınır. aksi durumda iade kabul gerçekleşmez.
İade ,Değişim , Servis işlemlerinde lojistik bedeli alıcı sorumluluğundadır. alıcı ürün ile ilgili dilerse anlaşmalı kargo firmalarımızı kullanarak indirimli gönderim gerçekleştirebilir.
İade için fatura tarihi itibari ile 15 gün iade hakkınız yukarıdaki şartlar doğrultusunda geçerlidir..
Taksit | Kart Tipi | Taksit Oranı | Çekilecek Tutar |
---|---|---|---|
Yükleniyor..
|
About