cAP - Mikrotik Tavan Tipi Yüksek Kullanıcı Kapasiteli Ekonomik AccessPoint

  • Stok Durumu: Stokta var
  • 230,16

    TL
  • Vergiler Hariç: 195,05 TL
  • Stok Durumu: Stokta var
  • 58,94

    USD
  • Vergiler Hariç : 49,95 USD
  • Marka: Mikrotik
  • Ürün Kodu: RBcAP2nD
  • Özel Kod : U551
  • Süper Hızlı Gönderi

 
  Hemen AL  

Etiketler: wifi güçlendirici wireles alıcı ubnt cAP RBcAP2n Celling AP Mikrotik AP Profesyonel Access Point AP cAP RBcAP2n rb routerboard Mikrotik AP


Mikrotik cAP - RBcAP2nD


RouterBoard 'ın cAP-2nD ürünü ( Celling Access Point - Tavan Tipi AP ) 2.4 Ghz Dual Band olarak geliştirilmiştir.

Özellikler Yurt , Otel , Restorant , İşyeri ve Geniş alanlarda ,Alışveriş merkezleri ve depo uygulamalarında tercih edilmiştir.

cAP2nD Ürünü 802.11b/g/n  tam desteği , Poe çalışma özelliği ve Mikrotik 'in CAPsMAN ( Controlled AP System Manager - Merkezi Kontrolcu Sistemi  ) sayesinde ücretsiz olarak (RouterOS işletim sistemi olan tüm routerlarda ücretsiz sunulmaktadır ) mükemmel ve merkezi çalışma olanakları sağlamaktadır. ayrıca bir pc kullanılmasına ihtiyaç yoktur. 

Ürünün tüm bağlantı aparatları , Poe Injectör ve adaptörü kutu içeriğinde çıkmaktadır. 

Yeni Nesil cAP2ND ürünü  650Mhz işlemci , 64MB ram 'ı ile mükemmel performansı ile şaşırtıyor. 

Ürün Özellikleri 

Detaylar
Ürün KoduRBcAP2nD
CPU nominal frekansı650 MHz
CPU çekirdek sayısı1
RAM 64 MB
10/100 Ethernet portu1
Wireless standardı802.11b/g/n
Wireless chip modeliQCA9533
Desteklenen giriş voltajı11 V - 57 V
PoE in802.3af/at
Boyutları185mm diameter, 31mm heigh
İşletim sistemiRouterOS
Test edilmiş ortam sıcaklığı-30C to +70C
License seviyesi4
Anten DBI kazantı2
CPUQCA9533
Maksimum Güç tüketimi4W
Zincir sayısı2
Depolama türüFLASH
Depolama Boyutu16 MB

Dökümanlar

Genel Özellikler
802.11 Protokolü 802.11 B/G/N
Amper Beslemesi 380mA
Anten Derecesi 360
Anten Kazancı 17Dbm
Çekirdek Sayısı 1
Çıkış Gücü 2dBi
Frekans 2.4Ghz
İşlemci Frekansı 400Mhz
İşletim Sistemi RouterOS
Lisans Level LEVEL-4
Mekan İç ve Dış
PTP-PTMP PTMP
RAM Kapasitesi 64MB
Voltaj Beslemesi 24V

Telefonla  Ürün / Yazılım desteği kapsamı 

  • Kablosuz ürünler ile ilgili uzaktan destek hizmeti  2 adet cihaza kadar ücretsiz olarak sağlanmaktadır.
  • 2 adetten  daha fazla sayıda ürün için satış temsilcilerimiz ile görüşerek projeye özel fiyat talep edebilirsiniz. 
  • Kampanya Fiyatı  yada Bayi , Proje Özel fiyatı olan ürünler için ücretsiz uzaktan destek kapsamına dahil değildir. 
  • Teknik destek temsilcilerimizle 10dk  geçecek işlemler için öncesinde randevu alınız .
  • Randevularınızı : [email protected] adresine mail olarak gönderebilir yada telefon ile yine  temsilcilerimiz ile görüşerek yardım alabilirsiniz. 

  • Teknik Destek Saatleri  : 
  • Hafta içi  : 09:30 -- 16:30 
  • Hafta Sonu : 09:30 -- 14:30 arasındadır. 
  • Konfigurasyon genel ücretlendirilmesi : (Router Konfigurasyonu fiyatları ayrıdır )
  • Telefon ile destek 30dk 'ya kadar  10$ + KDV 
  • Uzak Bağlantı ile destek 30dk 'ya kadar  25$ + KDV  

  • Router Yapılandırması : 
  • - Load Balance , Hotspot , Loglama , Temel Firewall  yapılandırması ve  6 aylık yapılandırma garantisi / 1 Adet Router için    : 100$ + KDV 
  • - DSL/WAN/LOCAL Kablolu/Kablosuz  Network yapılandırması ve standart Firewall yapılandırması  ( 1 LAN / 1 Wan Konfigurasyonu )  (1 seferlik  ) / 1 Adet Router için   : 50$ + KDV 
  • - VPN Yapılandırma hizmeti 2 Adet Router için : 150$ + KDV  (  3 veya daha fazla Router için  yapılandırma taleplerinde satış temsilciniz ile görüşünüz. )
  • - Loglama Yapılandırması 1 Adet Router için  :80$  + KDV  
  • - Geniş Network Konfigurasyonu ,Çoklu bağlantı , VPLS / MPLS , OSPF , BGP yapılandırması için taleplerinde satış temsilciniz ile görüşünüz.  

  • Fiyatlara Router / Wifi Cihazları dahil değildir. 

 

Elektronik Ürün onarım destek için ön bilgi

  • Ürünlerin montaj şemalarına bakarak montajını gerçekleştiriniz. 
  • Ürünleri teknik servis'e gönderirken  yaşadığınız sorunu , problemi mutlaka yazınız , arıza belirtilmemiş ürünler kısa test sonrasında problem görülmemesi halinde iade gönderilir. 
  • Arıza bildirim formu üzerinde fatura numarası , ürün servis sonrası iade yapılacak adres ve iletişim bilgileri yer alması gerekmektedir. 

 

Ürün iade & değişim için ön bilgi

Tüm iade , cayma talepleri için mesafeli satış sözleşmesi maddeleri öncelik taşımaktadır.  Mesafeli Satış Sözleşmesi , Cayma Hakkı Detayları sayfasından ulaşabilirsiniz. 
Hizmet iadesi gerçekleşebilmesi için hizmetin hiçbir şekilde başlatılmamış olması gerekmektedir, Teknik destek,Kargo ,Teknik servis,Uzaktan yapılandırma, Yerinde Kurulum vb. işlemlerde hizmet ifası başlatılmış olması durumunda hizmet iptali/iadesi  gerçekleştirilemez.  Hizmet  ürün ile birlikte alınıyor olması Cayma hakkını hizmet üzerinde kullanma hakkı oluşturmaz . 
Ürün iade olarak kabul edilebilmesi için ürünün tekrar satışa uygun şekilde kutu içerisindeki tüm ekipmanları eksiksiz , deforme olmamış , ürün kutusu yada üzerinde herhangi bir şekilde işaretleme ,etiket,boya,yazı , ezilme , deforme olmaması gerekmektedir. 
Ürünü iade göndereceğiniz cihaz ile cihaz kutusu üzerindeki seri numaraları birbirinden farklı olması durumunda , yada bu alanlarda tahribat yapılması durumunda iade kabul edilmez. 
İade yada değişim için göndereceğiniz tüm ürünler önce servis muayenesinden geçmekte ve kabulü durumunda iade faturanız işleme alınır. aksi durumda iade kabul gerçekleşmez. 
İade ,Değişim , Servis işlemlerinde lojistik bedeli alıcı sorumluluğundadır. alıcı ürün ile ilgili dilerse anlaşmalı kargo firmalarımızı kullanarak indirimli gönderim gerçekleştirebilir. 
İade için fatura tarihi itibari ile 15 gün iade hakkınız yukarıdaki şartlar doğrultusunda geçerlidir.. 

Teknik destek ve onarım hizmeti yanlızca  İNTERNETTEN Teknoloji San.Tic.Ltd.Şti. firmasından yada firma bayi/kanal satış noktalarından alınmış olan ürünler için geçerlidir. 

Ürün iade & değişim için ön bilgi

Tüm iade , cayma talepleri için mesafeli satış sözleşmesi maddeleri öncelik taşımaktadır.  Mesafeli Satış Sözleşmesi , Cayma Hakkı Detayları sayfasından ulaşabilirsiniz. 
Hizmet iadesi gerçekleşebilmesi için hizmetin hiçbir şekilde başlatılmamış olması gerekmektedir, Teknik destek,Kargo ,Teknik servis,Uzaktan yapılandırma, Yerinde Kurulum vb. işlemlerde hizmet ifası başlatılmış olması durumunda hizmet iptali/iadesi  gerçekleştirilemez.  Hizmet  ürün ile birlikte alınıyor olması Cayma hakkını hizmet üzerinde kullanma hakkı oluşturmaz . 
Ürün iade olarak kabul edilebilmesi için ürünün tekrar satışa uygun şekilde kutu içerisindeki tüm ekipmanları eksiksiz , deforme olmamış , ürün kutusu yada üzerinde herhangi bir şekilde işaretleme ,etiket,boya,yazı , ezilme , deforme olmaması gerekmektedir. 
Ürünü iade göndereceğiniz cihaz ile cihaz kutusu üzerindeki seri numaraları birbirinden farklı olması durumunda , yada bu alanlarda tahribat yapılması durumunda iade kabul edilmez. 
İade yada değişim için göndereceğiniz tüm ürünler önce servis muayenesinden geçmekte ve kabulü durumunda iade faturanız işleme alınır. aksi durumda iade kabul gerçekleşmez. 
İade ,Değişim , Servis işlemlerinde lojistik bedeli alıcı sorumluluğundadır. alıcı ürün ile ilgili dilerse anlaşmalı kargo firmalarımızı kullanarak indirimli gönderim gerçekleştirebilir. 
İade için fatura tarihi itibari ile 15 gün iade hakkınız yukarıdaki şartlar doğrultusunda geçerlidir.. 
Soru sorabilmek için lütfen üye girişi yapınız..
RBcAP2nD Sorulan Sorular;
Soru : BU ÜRÜN CONTROLLER VB BIRSEY OLMADAN DIREKT MODEME BAGLI OLARAK KULLANILABIR MI?
Mikrotik ürünleri controller ihtiyacı duymadan çalışmaktadır.

2017-01-26 14:16:20

Taksit Kart Tipi Taksit Oranı Çekilecek Tutar
Yükleniyor..
  

About

Sorun Bildir