Mikrotik mAP lite Mini Access Point / Client
- Stok Durumu: Stokta var
-
205,76
TL
- Vergiler Hariç: 174,38 TL
- Stok Durumu: Stokta var
-
35,28
USD
- Vergiler Hariç : 29,90 USD
- Marka: Mikrotik
- Ürün Kodu: RBmAPL-2nD
- Özel Kod : U692
-
Mikrotik RouterBoard mAP lite
Bir kibrit kutusundan biraz daha büyük olan mAP Lite her yere rahatça taşınabilmektedir. USB 5v besleme ile yada POE Ethernet ile çalışabilen mükemmel bir Accesspoint , yada Wireless Client olarak kullanılabilir .
650Mhz işlemci , 64MB ram ve 1.5 Dbi anten kazancı ile birçok ev tipi bütünleşik Access Point ürünlerinden çok daha fazla performansa sahiptir.
, 16MB flash bellek sayesine bir çok yapılandırma ayarlarınızı rahatlıkla muhafaza edebilirsiniz.
Ürünün alt tarafı mıknatılsı bir mimariye sahip ve rahatlıkla metallere yapıştırarak kullanabilirsiniz . aynı şekilde adaptör zorunluluğu yok . usb telefon şarj kablosu ile rahatlıkla çalıştırabilirsiniz.
Üzerinde 1 adet Ethernet girişi mevcuttur. Herhangi bir noktada dizüstü bilgisayarınızda ağyönlendirici olarak kullanabilirsiniz.
Sunucular için raflarda basit bir yapılandırma aracı olarak da kullanılabilir.
Otellerde 2 odada 1 wifi kullanmayı düşünen noktalar yada her noktada ayrı wifi olması zorunlu olan yerler için ideal bir çözüm ürünü.
Otomasyon cihazlarında ayrı ayrı kablo çekimi için zaman kaybı ile uğraşmamak adına hızlıca wifi ile cihazları ilişkilendirebilirsiniz.
Ürün Özellikleri
Ürün Kodu | RBmAPL-2nD |
Cpu Frekansı | 650 MHz |
CPU çekirdek sayısı | 1 |
RAM | 64 MB |
10/100 Ethernet portu | 1 |
Wireless standartları | 802.11b/g/n |
Wireless çip modeli | QCA9533 |
Power Jack | 1 |
PoE girişi | 802.3af/at (+4,5/-7,8 or +3,6/-1,2) |
Desteklenen Voltaj Girişi | 5 V - 60 V |
Boyutları | 48x49x11mm |
İşletim Sistemi | RouterOS |
Çalışma sıcaklığı aralığı | -30 + 70 C |
Lisans Seviyesi | 4 |
Anten kazancı DBİ | 1.5 |
CPU | QCA9533 |
Maksimum Güç tüketimi | 3.5W |
Depolama türü | FLASH |
Depolama boyutu | 16 MB |
Zincir Sayısı | 2 |
Telefonla Ürün / Yazılım desteği kapsamı
- Kablosuz ürünler ile ilgili uzaktan destek hizmeti 2 adet cihaza kadar ücretsiz olarak sağlanmaktadır.
- 2 adetten daha fazla sayıda ürün için satış temsilcilerimiz ile görüşerek projeye özel fiyat talep edebilirsiniz.
- Kampanya Fiyatı yada Bayi , Proje Özel fiyatı olan ürünler için ücretsiz uzaktan destek kapsamına dahil değildir.
- Teknik destek temsilcilerimizle 10dk geçecek işlemler için öncesinde randevu alınız .
- Randevularınızı : [email protected] adresine mail olarak gönderebilir yada telefon ile yine temsilcilerimiz ile görüşerek yardım alabilirsiniz.
- Teknik Destek Saatleri :
- Hafta içi : 09:30 -- 16:30
- Hafta Sonu : 09:30 -- 14:30 arasındadır.
- Konfigurasyon genel ücretlendirilmesi : (Router Konfigurasyonu fiyatları ayrıdır )
- Telefon ile destek 30dk 'ya kadar 10$ + KDV
- Uzak Bağlantı ile destek 30dk 'ya kadar 25$ + KDV
- Router Yapılandırması :
- - Load Balance , Hotspot , Loglama , Temel Firewall yapılandırması ve 6 aylık yapılandırma garantisi / 1 Adet Router için : 100$ + KDV
- - DSL/WAN/LOCAL Kablolu/Kablosuz Network yapılandırması ve standart Firewall yapılandırması ( 1 LAN / 1 Wan Konfigurasyonu ) (1 seferlik ) / 1 Adet Router için : 50$ + KDV
- - VPN Yapılandırma hizmeti 2 Adet Router için : 150$ + KDV ( 3 veya daha fazla Router için yapılandırma taleplerinde satış temsilciniz ile görüşünüz. )
- - Loglama Yapılandırması 1 Adet Router için :80$ + KDV
- - Geniş Network Konfigurasyonu ,Çoklu bağlantı , VPLS / MPLS , OSPF , BGP yapılandırması için taleplerinde satış temsilciniz ile görüşünüz.
- Fiyatlara Router / Wifi Cihazları dahil değildir.
Elektronik Ürün onarım destek için ön bilgi
- Ürünlerin montaj şemalarına bakarak montajını gerçekleştiriniz.
- Ürünleri teknik servis'e gönderirken yaşadığınız sorunu , problemi mutlaka yazınız , arıza belirtilmemiş ürünler kısa test sonrasında problem görülmemesi halinde iade gönderilir.
- Arıza bildirim formu üzerinde fatura numarası , ürün servis sonrası iade yapılacak adres ve iletişim bilgileri yer alması gerekmektedir.
Ürün iade & değişim için ön bilgi
Tüm iade , cayma talepleri için mesafeli satış sözleşmesi maddeleri öncelik taşımaktadır. Mesafeli Satış Sözleşmesi , Cayma Hakkı Detayları sayfasından ulaşabilirsiniz.Hizmet iadesi gerçekleşebilmesi için hizmetin hiçbir şekilde başlatılmamış olması gerekmektedir, Teknik destek,Kargo ,Teknik servis,Uzaktan yapılandırma, Yerinde Kurulum vb. işlemlerde hizmet ifası başlatılmış olması durumunda hizmet iptali/iadesi gerçekleştirilemez. Hizmet ürün ile birlikte alınıyor olması Cayma hakkını hizmet üzerinde kullanma hakkı oluşturmaz .
Ürün iade olarak kabul edilebilmesi için ürünün tekrar satışa uygun şekilde kutu içerisindeki tüm ekipmanları eksiksiz , deforme olmamış , ürün kutusu yada üzerinde herhangi bir şekilde işaretleme ,etiket,boya,yazı , ezilme , deforme olmaması gerekmektedir.
Ürünü iade göndereceğiniz cihaz ile cihaz kutusu üzerindeki seri numaraları birbirinden farklı olması durumunda , yada bu alanlarda tahribat yapılması durumunda iade kabul edilmez.
İade yada değişim için göndereceğiniz tüm ürünler önce servis muayenesinden geçmekte ve kabulü durumunda iade faturanız işleme alınır. aksi durumda iade kabul gerçekleşmez.
İade ,Değişim , Servis işlemlerinde lojistik bedeli alıcı sorumluluğundadır. alıcı ürün ile ilgili dilerse anlaşmalı kargo firmalarımızı kullanarak indirimli gönderim gerçekleştirebilir.
İade için fatura tarihi itibari ile 15 gün iade hakkınız yukarıdaki şartlar doğrultusunda geçerlidir..
Teknik destek ve onarım hizmeti yanlızca İNTERNETTEN Teknoloji San.Tic.Ltd.Şti. firmasından yada firma bayi/kanal satış noktalarından alınmış olan ürünler için geçerlidir.
Ürün iade & değişim için ön bilgi
Tüm iade , cayma talepleri için mesafeli satış sözleşmesi maddeleri öncelik taşımaktadır. Mesafeli Satış Sözleşmesi , Cayma Hakkı Detayları sayfasından ulaşabilirsiniz.Hizmet iadesi gerçekleşebilmesi için hizmetin hiçbir şekilde başlatılmamış olması gerekmektedir, Teknik destek,Kargo ,Teknik servis,Uzaktan yapılandırma, Yerinde Kurulum vb. işlemlerde hizmet ifası başlatılmış olması durumunda hizmet iptali/iadesi gerçekleştirilemez. Hizmet ürün ile birlikte alınıyor olması Cayma hakkını hizmet üzerinde kullanma hakkı oluşturmaz .
Ürün iade olarak kabul edilebilmesi için ürünün tekrar satışa uygun şekilde kutu içerisindeki tüm ekipmanları eksiksiz , deforme olmamış , ürün kutusu yada üzerinde herhangi bir şekilde işaretleme ,etiket,boya,yazı , ezilme , deforme olmaması gerekmektedir.
Ürünü iade göndereceğiniz cihaz ile cihaz kutusu üzerindeki seri numaraları birbirinden farklı olması durumunda , yada bu alanlarda tahribat yapılması durumunda iade kabul edilmez.
İade yada değişim için göndereceğiniz tüm ürünler önce servis muayenesinden geçmekte ve kabulü durumunda iade faturanız işleme alınır. aksi durumda iade kabul gerçekleşmez.
İade ,Değişim , Servis işlemlerinde lojistik bedeli alıcı sorumluluğundadır. alıcı ürün ile ilgili dilerse anlaşmalı kargo firmalarımızı kullanarak indirimli gönderim gerçekleştirebilir.
İade için fatura tarihi itibari ile 15 gün iade hakkınız yukarıdaki şartlar doğrultusunda geçerlidir..
Taksit | Kart Tipi | Taksit Oranı | Çekilecek Tutar |
---|---|---|---|
Yükleniyor..
|
About