UniFi AC HD Dual Band AP 2.4 /5 Ghz
- Stok Durumu: Stokta var
-
2.199,05
TL
- Vergiler Hariç: 1.863,60 TL
- Stok Durumu: Stokta var
-
376,42
USD
- Vergiler Hariç : 319,00 USD
- Marka: Ubiquiti
- Ürün Kodu: UAP-AC-HD
- Özel Kod : U804
MU-MIMO Teknolojisiyle Güçlendirilen Yüksek Yoğunluklu Uygulamalar
802.11ac Dalga 2 MU-MIMO (Çoklu Kullanıcı, Çoklu Giriş, Çoklu Çıkış) teknolojisi, Wave 2 AP'nin aynı anda birden çok istemci ile iletişim kurmasını sağlar - çoklu kullanıcı çıktısını ve genel kullanıcı deneyimini önemli ölçüde arttırır.
Radyo Donanım Hızlandırması
Bağımsız 2,4 GHz ve 5 GHz'lik özel donanım yükü, maksimize edilmiş çok kullanıcılı işlem hacmi ve azaltılmış gecikme süresi.
CPU Donanım Hızlandırması
QoS, Misafir Kontrolü ve Müşteri Yönetimi için özel donanım boşaltmaya sahiptir.
MU-MIMO için optimize edilmiştir
802.11ac Dalga 2 MU-MIMO Beamforming'i maksimum düzeyde kullanmak için genetik olarak optimize edilmiş anten dizileri.
Işın oluşturma
Verim ve aralık artırmak için birden fazla anten kullanılarak veri gönderilir ve alınır.
UniFi Denetleyicisinde Gelişmiş Özellikler
UniFi, yüksek performanslı anahtarlamaların, kapıların ve diğerlerinin kesintisiz entegrasyonu ile hızlı bir şekilde Yazılım Tanımlı Ağ Oluşturma (SDN) çözümüne genişliyor.
Ürün kodu | UAP-AC-HD |
Ölçüler | ∅220 x 48.1 mm |
Çevre | Indoor/Outdoor |
2,4 GHz Radyo Oranı | 800 Mbps |
5 GHz Radyo Oranı | 1733 Mbps |
PoE Modu | 802.3at PoE+ |
Erişim Noktaları | (2) 10/100/1000 Ethernet |
Wi-Fi Kullanıcıları | 500+ Kullanıcı |
UniFi UAP AC HD Quick Start Guide için tıklayınız: https://dl.ubnt.com/guides/UniFi/UniFi_UAP-AC-HD_QSG.pdf
UniFi Controller User Guide için tıklayınız: https://dl.ubnt.com/guides/UniFi/UniFi_Controller_V5_UG.pdf
Telefonla Ürün / Yazılım desteği kapsamı
- Kablosuz ürünler ile ilgili uzaktan destek hizmeti 2 adet cihaza kadar ücretsiz olarak sağlanmaktadır.
- 2 adetten daha fazla sayıda ürün için satış temsilcilerimiz ile görüşerek projeye özel fiyat talep edebilirsiniz.
- Kampanya Fiyatı yada Bayi , Proje Özel fiyatı olan ürünler için ücretsiz uzaktan destek kapsamına dahil değildir.
- Teknik destek temsilcilerimizle 10dk geçecek işlemler için öncesinde randevu alınız .
- Randevularınızı : [email protected] adresine mail olarak gönderebilir yada telefon ile yine temsilcilerimiz ile görüşerek yardım alabilirsiniz.
- Teknik Destek Saatleri :
- Hafta içi : 09:30 -- 16:30
- Hafta Sonu : 09:30 -- 14:30 arasındadır.
- Konfigurasyon genel ücretlendirilmesi : (Router Konfigurasyonu fiyatları ayrıdır )
- Telefon ile destek 30dk 'ya kadar 10$ + KDV
- Uzak Bağlantı ile destek 30dk 'ya kadar 25$ + KDV
- Router Yapılandırması :
- - Load Balance , Hotspot , Loglama , Temel Firewall yapılandırması ve 6 aylık yapılandırma garantisi / 1 Adet Router için : 100$ + KDV
- - DSL/WAN/LOCAL Kablolu/Kablosuz Network yapılandırması ve standart Firewall yapılandırması ( 1 LAN / 1 Wan Konfigurasyonu ) (1 seferlik ) / 1 Adet Router için : 50$ + KDV
- - VPN Yapılandırma hizmeti 2 Adet Router için : 150$ + KDV ( 3 veya daha fazla Router için yapılandırma taleplerinde satış temsilciniz ile görüşünüz. )
- - Loglama Yapılandırması 1 Adet Router için :80$ + KDV
- - Geniş Network Konfigurasyonu ,Çoklu bağlantı , VPLS / MPLS , OSPF , BGP yapılandırması için taleplerinde satış temsilciniz ile görüşünüz.
- Fiyatlara Router / Wifi Cihazları dahil değildir.
Elektronik Ürün onarım destek için ön bilgi
- Ürünlerin montaj şemalarına bakarak montajını gerçekleştiriniz.
- Ürünleri teknik servis'e gönderirken yaşadığınız sorunu , problemi mutlaka yazınız , arıza belirtilmemiş ürünler kısa test sonrasında problem görülmemesi halinde iade gönderilir.
- Arıza bildirim formu üzerinde fatura numarası , ürün servis sonrası iade yapılacak adres ve iletişim bilgileri yer alması gerekmektedir.
Ürün iade & değişim için ön bilgi
Tüm iade , cayma talepleri için mesafeli satış sözleşmesi maddeleri öncelik taşımaktadır. Mesafeli Satış Sözleşmesi , Cayma Hakkı Detayları sayfasından ulaşabilirsiniz.Hizmet iadesi gerçekleşebilmesi için hizmetin hiçbir şekilde başlatılmamış olması gerekmektedir, Teknik destek,Kargo ,Teknik servis,Uzaktan yapılandırma, Yerinde Kurulum vb. işlemlerde hizmet ifası başlatılmış olması durumunda hizmet iptali/iadesi gerçekleştirilemez. Hizmet ürün ile birlikte alınıyor olması Cayma hakkını hizmet üzerinde kullanma hakkı oluşturmaz .
Ürün iade olarak kabul edilebilmesi için ürünün tekrar satışa uygun şekilde kutu içerisindeki tüm ekipmanları eksiksiz , deforme olmamış , ürün kutusu yada üzerinde herhangi bir şekilde işaretleme ,etiket,boya,yazı , ezilme , deforme olmaması gerekmektedir.
Ürünü iade göndereceğiniz cihaz ile cihaz kutusu üzerindeki seri numaraları birbirinden farklı olması durumunda , yada bu alanlarda tahribat yapılması durumunda iade kabul edilmez.
İade yada değişim için göndereceğiniz tüm ürünler önce servis muayenesinden geçmekte ve kabulü durumunda iade faturanız işleme alınır. aksi durumda iade kabul gerçekleşmez.
İade ,Değişim , Servis işlemlerinde lojistik bedeli alıcı sorumluluğundadır. alıcı ürün ile ilgili dilerse anlaşmalı kargo firmalarımızı kullanarak indirimli gönderim gerçekleştirebilir.
İade için fatura tarihi itibari ile 15 gün iade hakkınız yukarıdaki şartlar doğrultusunda geçerlidir..
Teknik destek ve onarım hizmeti yanlızca İNTERNETTEN Teknoloji San.Tic.Ltd.Şti. firmasından yada firma bayi/kanal satış noktalarından alınmış olan ürünler için geçerlidir.
Ürün iade & değişim için ön bilgi
Tüm iade , cayma talepleri için mesafeli satış sözleşmesi maddeleri öncelik taşımaktadır. Mesafeli Satış Sözleşmesi , Cayma Hakkı Detayları sayfasından ulaşabilirsiniz.Hizmet iadesi gerçekleşebilmesi için hizmetin hiçbir şekilde başlatılmamış olması gerekmektedir, Teknik destek,Kargo ,Teknik servis,Uzaktan yapılandırma, Yerinde Kurulum vb. işlemlerde hizmet ifası başlatılmış olması durumunda hizmet iptali/iadesi gerçekleştirilemez. Hizmet ürün ile birlikte alınıyor olması Cayma hakkını hizmet üzerinde kullanma hakkı oluşturmaz .
Ürün iade olarak kabul edilebilmesi için ürünün tekrar satışa uygun şekilde kutu içerisindeki tüm ekipmanları eksiksiz , deforme olmamış , ürün kutusu yada üzerinde herhangi bir şekilde işaretleme ,etiket,boya,yazı , ezilme , deforme olmaması gerekmektedir.
Ürünü iade göndereceğiniz cihaz ile cihaz kutusu üzerindeki seri numaraları birbirinden farklı olması durumunda , yada bu alanlarda tahribat yapılması durumunda iade kabul edilmez.
İade yada değişim için göndereceğiniz tüm ürünler önce servis muayenesinden geçmekte ve kabulü durumunda iade faturanız işleme alınır. aksi durumda iade kabul gerçekleşmez.
İade ,Değişim , Servis işlemlerinde lojistik bedeli alıcı sorumluluğundadır. alıcı ürün ile ilgili dilerse anlaşmalı kargo firmalarımızı kullanarak indirimli gönderim gerçekleştirebilir.
İade için fatura tarihi itibari ile 15 gün iade hakkınız yukarıdaki şartlar doğrultusunda geçerlidir..
Taksit | Kart Tipi | Taksit Oranı | Çekilecek Tutar |
---|---|---|---|
Yükleniyor..
|
About