Mikrotik Cloud Router Switch CRS125-24G-1S-IN
- Stok Durumu: Üretimi Durdurulmuş
-
1.309,57
TL
- Vergiler Hariç: 1.109,81 TL
- Stok Durumu: Üretimi Durdurulmuş
-
223,02
USD
- Vergiler Hariç : 189,00 USD
- Marka: Mikrotik
- Ürün Kodu: CRS125-24G-1S-IN
- Özel Kod : U435
Mikrotik Cloud Router Switch CRS125-24G-1S-IN
Cloud Router Switch, yeni Smart Switch serimizdir. Tamamıyla işlevsel bir Katman 3 anahtarıdır ve tanıdık RouterOS tarafından desteklenmektedir. Belirli Switch yapılandırma seçeneklerinin tümü özel bir anahtar menüsünde bulunur, ancak isterseniz, bağlantı noktaları anahtar yapılandırmasından çıkarılabilir ve yönlendirme amacıyla kullanılabilir.
Mükemmel bir SOHO ağ geçidi yönlendirici, anahtar, hepsi tek bir kutuda:
• Internet'e ağ geçidi bağlantısı • Ethernet, Fiber veya 4G (isteğe bağlı USB modem ile)
• Pasif soğutmalı RouterOS ağ geçidi / güvenlik duvarı / VPN yönlendirici
• Yirmi beş gigabit switch portuna (1xSFP ve 24xRJ45) kadar
Ürün özellikleri
Ürün Kodu | CRS125-24G-1S-IN |
SFP DDMI | Evet |
İşlemci frekansı | 600 MHz |
İşlemci çekirdek sayısı | 1 |
Mimari | MIPS-BE |
10/100 Ethernet portu | 0 |
10/100/1000 Ethernet portu | 24 |
MiniPCI slotları | 0 |
MiniPCI-e slotları | 0 |
USB bağlantı noktası sayısı | 1 |
Power Jack | 1 |
Desteklenen giriş voltajı | 8 V - 28 V |
PoE in | Var |
PoE out | Yok |
Gerilim Monitörü | Var |
PCB sıcaklık monitörü | Var |
İşlemci sıcaklık monitörü | No |
Boyutları | 285x145x45mm |
İşletim sistemi | RouterOS |
Çalışma sıcaklığı aralığı | -35C to +65C |
Lisans düzeyi | 5 |
Anten kazancı DBI | Yok |
Güncel Monitör | Yok |
İşlemci | AR9344-DC3A-R |
Maksimum Güç tüketimi | 15 W |
SFP portu | 1 |
SFP + portları | 0 |
USB yuvası tipi | microUSB type AB |
Number of chains | 0 |
Serial port | RJ45 |
Dökümanlar
- Hızlı Kullanım Klavuzu için http://i.mt.lv/routerboard/files/CRS-24port-series-qg.pdf
- Frimware için Tıklayın
- Blog Diyagram için Tıklayın
- Broşür için Tıklayın
- CE Belgesi için Tıklayın
Genel Özellikler | |
Amper Beslemesi | 800mA |
Çekirdek Sayısı | 1 |
Gigabit Ethernet | 24 Adet |
İşlemci Frekansı | 600Mhz |
İşletim Sistemi | RouterOS |
Lisans Level | LEVEL-5 |
Mekan | İç Mekan |
RAM Kapasitesi | 128MB |
Voltaj Beslemesi | 24V |
Telefonla Ürün / Yazılım desteği kapsamı
- Kablosuz ürünler ile ilgili uzaktan destek hizmeti 2 adet cihaza kadar ücretsiz olarak sağlanmaktadır.
- 2 adetten daha fazla sayıda ürün için satış temsilcilerimiz ile görüşerek projeye özel fiyat talep edebilirsiniz.
- Kampanya Fiyatı yada Bayi , Proje Özel fiyatı olan ürünler için ücretsiz uzaktan destek kapsamına dahil değildir.
- Teknik destek temsilcilerimizle 10dk geçecek işlemler için öncesinde randevu alınız .
- Randevularınızı : [email protected] adresine mail olarak gönderebilir yada telefon ile yine temsilcilerimiz ile görüşerek yardım alabilirsiniz.
- Teknik Destek Saatleri :
- Hafta içi : 09:30 -- 16:30
- Hafta Sonu : 09:30 -- 14:30 arasındadır.
- Konfigurasyon genel ücretlendirilmesi : (Router Konfigurasyonu fiyatları ayrıdır )
- Telefon ile destek 30dk 'ya kadar 10$ + KDV
- Uzak Bağlantı ile destek 30dk 'ya kadar 25$ + KDV
- Router Yapılandırması :
- - Load Balance , Hotspot , Loglama , Temel Firewall yapılandırması ve 6 aylık yapılandırma garantisi / 1 Adet Router için : 100$ + KDV
- - DSL/WAN/LOCAL Kablolu/Kablosuz Network yapılandırması ve standart Firewall yapılandırması ( 1 LAN / 1 Wan Konfigurasyonu ) (1 seferlik ) / 1 Adet Router için : 50$ + KDV
- - VPN Yapılandırma hizmeti 2 Adet Router için : 150$ + KDV ( 3 veya daha fazla Router için yapılandırma taleplerinde satış temsilciniz ile görüşünüz. )
- - Loglama Yapılandırması 1 Adet Router için :80$ + KDV
- - Geniş Network Konfigurasyonu ,Çoklu bağlantı , VPLS / MPLS , OSPF , BGP yapılandırması için taleplerinde satış temsilciniz ile görüşünüz.
- Fiyatlara Router / Wifi Cihazları dahil değildir.
Elektronik Ürün onarım destek için ön bilgi
- Ürünlerin montaj şemalarına bakarak montajını gerçekleştiriniz.
- Ürünleri teknik servis'e gönderirken yaşadığınız sorunu , problemi mutlaka yazınız , arıza belirtilmemiş ürünler kısa test sonrasında problem görülmemesi halinde iade gönderilir.
- Arıza bildirim formu üzerinde fatura numarası , ürün servis sonrası iade yapılacak adres ve iletişim bilgileri yer alması gerekmektedir.
Ürün iade & değişim için ön bilgi
Tüm iade , cayma talepleri için mesafeli satış sözleşmesi maddeleri öncelik taşımaktadır. Mesafeli Satış Sözleşmesi , Cayma Hakkı Detayları sayfasından ulaşabilirsiniz.Hizmet iadesi gerçekleşebilmesi için hizmetin hiçbir şekilde başlatılmamış olması gerekmektedir, Teknik destek,Kargo ,Teknik servis,Uzaktan yapılandırma, Yerinde Kurulum vb. işlemlerde hizmet ifası başlatılmış olması durumunda hizmet iptali/iadesi gerçekleştirilemez. Hizmet ürün ile birlikte alınıyor olması Cayma hakkını hizmet üzerinde kullanma hakkı oluşturmaz .
Ürün iade olarak kabul edilebilmesi için ürünün tekrar satışa uygun şekilde kutu içerisindeki tüm ekipmanları eksiksiz , deforme olmamış , ürün kutusu yada üzerinde herhangi bir şekilde işaretleme ,etiket,boya,yazı , ezilme , deforme olmaması gerekmektedir.
Ürünü iade göndereceğiniz cihaz ile cihaz kutusu üzerindeki seri numaraları birbirinden farklı olması durumunda , yada bu alanlarda tahribat yapılması durumunda iade kabul edilmez.
İade yada değişim için göndereceğiniz tüm ürünler önce servis muayenesinden geçmekte ve kabulü durumunda iade faturanız işleme alınır. aksi durumda iade kabul gerçekleşmez.
İade ,Değişim , Servis işlemlerinde lojistik bedeli alıcı sorumluluğundadır. alıcı ürün ile ilgili dilerse anlaşmalı kargo firmalarımızı kullanarak indirimli gönderim gerçekleştirebilir.
İade için fatura tarihi itibari ile 15 gün iade hakkınız yukarıdaki şartlar doğrultusunda geçerlidir..
Teknik destek ve onarım hizmeti yanlızca İNTERNETTEN Teknoloji San.Tic.Ltd.Şti. firmasından yada firma bayi/kanal satış noktalarından alınmış olan ürünler için geçerlidir.
Ürün iade & değişim için ön bilgi
Tüm iade , cayma talepleri için mesafeli satış sözleşmesi maddeleri öncelik taşımaktadır. Mesafeli Satış Sözleşmesi , Cayma Hakkı Detayları sayfasından ulaşabilirsiniz.Hizmet iadesi gerçekleşebilmesi için hizmetin hiçbir şekilde başlatılmamış olması gerekmektedir, Teknik destek,Kargo ,Teknik servis,Uzaktan yapılandırma, Yerinde Kurulum vb. işlemlerde hizmet ifası başlatılmış olması durumunda hizmet iptali/iadesi gerçekleştirilemez. Hizmet ürün ile birlikte alınıyor olması Cayma hakkını hizmet üzerinde kullanma hakkı oluşturmaz .
Ürün iade olarak kabul edilebilmesi için ürünün tekrar satışa uygun şekilde kutu içerisindeki tüm ekipmanları eksiksiz , deforme olmamış , ürün kutusu yada üzerinde herhangi bir şekilde işaretleme ,etiket,boya,yazı , ezilme , deforme olmaması gerekmektedir.
Ürünü iade göndereceğiniz cihaz ile cihaz kutusu üzerindeki seri numaraları birbirinden farklı olması durumunda , yada bu alanlarda tahribat yapılması durumunda iade kabul edilmez.
İade yada değişim için göndereceğiniz tüm ürünler önce servis muayenesinden geçmekte ve kabulü durumunda iade faturanız işleme alınır. aksi durumda iade kabul gerçekleşmez.
İade ,Değişim , Servis işlemlerinde lojistik bedeli alıcı sorumluluğundadır. alıcı ürün ile ilgili dilerse anlaşmalı kargo firmalarımızı kullanarak indirimli gönderim gerçekleştirebilir.
İade için fatura tarihi itibari ile 15 gün iade hakkınız yukarıdaki şartlar doğrultusunda geçerlidir..
Taksit | Kart Tipi | Taksit Oranı | Çekilecek Tutar |
---|---|---|---|
Yükleniyor..
|
About