Sizi Arayalım
WhatsApp
Sorun Bildir
Karşılaştırma 0

Garanti Koşulları

Ürünün garanti dışı kalmasına neden olan durumlar

Aşağıdaki koşullar ışığında ürün garanti dışı olarak değerlendirilmektedir. 

1 Cihazın fatura tarihinden itibaren 2 yıl geçmesi durumunda
2 Cihazın kullanım kılavuzu içeriğinde belirtilenden aykırı bir şekilde kullanılmasından kaynaklı arızalanması
3 Cihazın yetkili servisler dışında daha önce açıldığının veya tamir yapıldığının tespit edildiği durumlarda
4 Cihazın ve içerdiği bileşenlerin müşteri sorumluluğunda  kırılması veya çizilmesi durumlarında
5      Cihazın CAT-6 FTP kablo ve metal konnektör dışında  kalitesiz düşük alaşımlı kablo kullanılması , Cihaz topraklamasının yapılmama nedeni ile oluşan hasarlar.
6      Cihazın montaj hatası nedeni ile oluşan hasarlar.
7      Cihazın enerjisi kesilmeden cihazın montaj , sabitleme işlemi gerçekleştirilmesinden dolayı oluşabilecek hasarlar. 
8 Cihazın firmamiz dışında farklı bir yerden satın alınmış ve cihaz ile birlikte kullanılabilen aksesuar veya diğer cihazlar tarafından arızalanması durumlarında
9 Cihazın tüketiciye tesliminden sonraki yanlış taşıma (düşürme, çarpma, darbe), yanlış ve yetersiz bakım, yanlış ve kötü kullanım, cihaz için kullanım kılavuzunda belirtilen çevre özelliklerine aykırı kullanımlar; hava tesisatının yetersizliği, ürünün aşırı nemli, tozlu veya sıcak ortamlarda kullanılması veya elektronik devrelere zararlı, aşındırıcı ortamlarda kullanılması, kaza, darbe, elektrik (voltaj değişiklikleri), doğal afetlerden kaynaklanan arızalar durumunda
10 Besin veya sıvı maddelerinin ürün üzerine dökülmesi, kimyevi maddelere maruz kalması durumlarında
11 Arıza veya hasarın Internetten Teknoloji sorumluluğun dahilinde olmayan nakliyesi sırasında oluşması durumlarında(Ör. Servise gönderim sırasında hasar görmeyecek şekilde paketleme yapılmaması ve bu nedenle taşıma sırasında ürünün hasar görmesi)
12 Çeşitli yazılımlar veya virüslerden kaynaklı arıza durumlarında
13 Arızalı parçaların Internetten Teknoloji  yetkili servisleri haricinde değiştirilmesi ve/veya Internetten Teknoloji garantisi olmayan parçalar ile onarım yapılması durumlarında
14 Cihazla beraber verilen sarf malzemeleri(kablo, adaptör , çanta vs.) garanti dışındadır.
15 Arızaların kullanım hatası sonucu ortaya çıkıp çıkmadığı Internetten Teknoloji yetkili servislerinin düzenleyeceği rapor ile belirlenir.
16 Servis bedeli ödenmeyen cihazlar için onarım başlatılmayacaktır. Ödemenin yapılmasına kadar geçen süre servisde geçen süreden sayılmayacaktır.
17 Üç iş günü içerisinde bedel ödemesi yapılmayan Garanti dışı , arızalı ürünler onarımı reddedilmiş ürün olarak değerlendirilecek ve onarılmadan geri gönderilecektir.